Maak afspraak

Retour & Service

ANNULEREN

Een bestelling annuleren is kosteloos, zolang ze nog niet is verstuurd. Annuleert u de bestelling, nadat ze naar u verzonden is? Dan moet u het pakket bij bezorging weigeren. Als premiumwijnen al een betaling van u heeft ontvangen, dan storten wij de aankoopsom aan u terug, na goede ontvangst van de retourzending. De gemaakte verzendkosten brengen wij hierop in mindering (alleen als u de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger).

RETOURNEREN / BEDENKTIJD

Bedenktijd

U hebt vanaf de leveringsdag 14 dagen bedenktijd om zonder een reden op te geven het product te retourneren. Uitzonderingen hierop zijn producten die speciaal voor u geassembleerd zijn. U kunt het product alleen ongebruikt en in de originele, onbeschadigde verpakking retourneren. Zie voor meer informatie artikel 7 van onze algemene voorwaarden.

RETOURNEREN

Wilt u de hele bestelling retourneren? Dan moet u de artikelen die u al in ontvangst hebt genomen, terugsturen naar het onderstaande retouradres. premiumwijnen stort de hele aankoopsom, inclusief de berekende verzendkosten aan u terug. De retourneerkosten zijn voor uw rekening.

Ook als u een deel van uw bestelling retourneert, zijn de retourneerkosten voor uw rekening. De aankoopsom van het door u geretourneerde deel van de bestelling storten wij terug. Verzendkosten worden in dat geval niet terugbetaald.

SCHRIFTELIJK MELDEN

Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen moet u schriftelijk aan premiumwijnen melden. Dit kan via e-mail, fax of post. U moet hierbij in elk geval uw volledige naam en het factuurnummer vermelden.

TERUGBETALINGEN

Om al betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) terug te betalen, hebben wij uw bankrekeningnummer nodig. Klanten uit Europa moeten ook het IBAN- en BIC/Swiftnummer van hun eigen bank vermelden. Pas op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling moet hetzelfde zijn als het rekeningnummer waarmee u premiumwijnen hebt betaald. Dit om fraude met terugbetalingen te vermijden.

Eventueel al betaalde bedragen worden binnen maximaal 14 dagen aan u terugbetaald.

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor rekening van de Klant. Voor goederen die vanwege hun omvang niet per gewone post kunnen teruggezonden worden is deze kost afhankelijk van het gewicht van de goederen en van de afstand. Daarnaast varieert deze kost door de tijd heen en in functie van voor ons onvoorspelbare elementen zoals o.a. brandstoftoeslag.

De Klant kan deze kost op voorhand nagaan door het tarief voor terugzending te raadplegen bij het vervoerbedrijf dat hij voor de terugzending zou inschakelen. Bij wijze van voorbeeld kan een tarief geconsulteerd worden via deze link: http://www.bpost.be/site/nl/re...

PERSOONLIJKE BEGELEIDING
DOOR ÉÉN VAN ONZE EXPERTEN?

Wil je graag beroep doen op onze kennis en expertise?
Maak dan snel een afspraak met één van onze experten,
en krijg een persoonlijke begeleiding!

Maak een afspraak »