Home | Alle verhalen
- Verhaal
WONDR
Wondr heeft een duidelijke missie. Plastic bannen uit de badkamer. En ze vullen met verzorgingsproducten die lief zijn voor lijf en planeet. De weldadige shampoo- en soapbars verwennen huid en haren. Stuk voor stuk natuurlijk en vrij van schadelijke stoffen.
- Verhaal
Altijd preis
Is de andere wel. Stoofprei en soepprei zijn exact hetzelfde. Wat verschilt, is de dikte. Wat wél een wijziging in smaak kan brengen, is de oogsttijd. Een jong exemplaar is krachtiger van smaak.
- Verhaal
Shop Design Awards 2020 - PMG Media
Met veel trots namen wij de Shopdesign Award - categorie Supermarket in ontvangst. Deze prijs werd uitgereikt door de Professional Media Group, uitgever van professionele magazines in verschillende niches.
- Verhaal
Borgoluce: familiedomein met kwaliteitsmicrobe in de genen
Horen kaas, charcuterie en prosecco niet bij de beste dingen in het leven? Wij zijn hier alvast van overtuigd! Sterker nog, we vonden alle ingrediënten op één magnifieke terrein.
- Verhaal
Fotografe in the Picture
In de aanloop naar een nieuwe website, moest Van Eccelpoel op zoek naar kwalitatieve beelden. Een smartphone en een cursus ‘foodfotografie mét smartphone’, leverden aardige foto’s op. Maar die ontbraken een zekere ‘je ne sais quoi’.