Home | Alle verhalen
- Verhaal
Mortadella
‘n Italiaanse borrel? Daar hoort zeker Mortadella bij! De Italianen verorberen een kleine 20 000 ton per jaar van deze uit de kluiten gewassen varkensworst. In plakjes, blokjes, op een pizza of in de pasta... Deze veelzijdige topper geeft menig gerecht dat tikkeltje meer!
- Verhaal
Gin à la Van Eccelpoel
We zijn bijzonder trots op ons nieuwe, straffe drankje. Een Belgian London Dry Gin op smaak gebracht met bijna twintig botanicals. Deze klassebak bevat eigenlijk alles wat we van een goede gin verwachten: florale, aardse tonen met een frisse toets. En een oogstrelend etiket...
- Verhaal
In het land van Gin & Honing ...
In het land van Gin & Honing heeft elke stad z'n troef. Proef die troef in God Save the Queen gin. Twee urban beekeepers creëren een gouden vloeistof én zorgen voor een stabiele habitat voor de bijen. Hun credo: no bees, no future...
- Verhaal
Shop Design Awards 2020 - PMG Media
Met veel trots namen wij de Shopdesign Award - categorie Supermarket in ontvangst. Deze prijs werd uitgereikt door de Professional Media Group, uitgever van professionele magazines in verschillende niches.
- Verhaal
Struise Brouwers
In het schooltje van de Struise Brouwers is er voor brave bieren geen plaats. Ontdek hun specialiteit van de dag: speciaalbieren vol power, gebrouwen op een ecovriendelijke manier.
- Verhaal
Waarvoor staat Van Eccelpoel?
We moeten het bekennen: we zijn geen alledaagse versmarkt. Onze oprechte excuses daarvoor! We kunnen er helaas niets aan doen. We worden gedreven door waarden die bepalen wie we zijn: soms een zotte bende, altijd gepassioneerd.